Friday, October 28, 2005

Usansynlig spennende happenings...

JAvel... då vil eg bare berettige dåkker noen få ting - som itte min meining e verdt å vite - siden sist. Igår skjedde det noe utroli vittig, fantastisk, suns eg! :) livi hadde glømt gymtøy, og me går som kjent på samme skole, så hu spurte meg om hu kunne låne t-skjorte. Hu va desperat! :) hehe! det hu ikkje visste va at t-skjorten min va en United-drakt! :D :D mohahah! hu som e av heilt feil oppfatninger på den fronten nekta nermest å gå me an, men hu va jo desperat, så eg har kje hørt någe....... :) hehe. som sikkert vil sei at hu har gjennomført en dobbel gymtime med MAnchester United på brystet! ;) yey! kan jo vær det gjorde noe me hu. At hu kjente på lengeselen itte det sanne lag... tror eg ska ta meg en prat me hu!
Siden, igår va eg på middagsbesøk hos en av mine brødre. Va veldi koseli. Men utfordringen kom når den hjemmelaga pizzaen kom på bordet. Pizza me sopp og oliven på. (nevne kje det andre for det va kje utfordrende...) Sopp va kje SÅ ekkelt. Eg suns det va bortimot overkommeli igrunnen. Godt? nei, kanskje å ta litt hardt i, men kanskje det kan utvikles te ok--> godt itte kvert?? MEN så va det olivenen!!! Det e jo å blir ekkelt. Det e en altfor kvasse smag, som gjør for mye av det goe av å bare vær til! Et uoverkommelig tilbehør spør du meg!
Jo te slutt vil eg fortelle om mårningen min idag. Eg har vært noe redusert denne uken, p.g.a døgnvilhet (kom fra sør-amerika forrige torsdag for di som ikkje visste..). Merke at det har prega dagene, og fraværet mitt denne uken. MEN det sga bedre seg neste uke. JAFFAL; i morges våkna eg av en go følelse. Heilt av meg sjøl våkna eg av at eg va utkvilt! OPS! någe stemte ikkje heilt, tenkte eg, å det gjorde det kje heller! det va ein time siden bussen eg sko tatt gjekk. Eg tenkte kas timer eg kom te å rekke, å endte opp med at det va to timer norsk + SK. Eg beslutta å stå opp, altså ikkje snu meg å sove videre som hadde vært den naturlige ting å gjort itte min oppfatning. NEI, dette har vært en fæl dag! det e UTROLI lite innspirerende å starte dagen me to timer norsk! anbefale det ikkje! Angra uttallige ganger for at eg ikkje gjorde det "naturlige" som eg nevnte.
Men nå sga eg jobbe me et inspirerende foredrag eg ska ha i neste uke om en kvinne kalt SIgrid Undset. (Nøkkelordet i forrige setning = sarkasme) sååå, snakkes, hei!

9 comments:

Ole Severin said...

Fantastisk bra gjort å få Livi til å gå med MU-trøye. Nå støtte jo eg verken eller, men ser det som et steg i riktig retning fra Liverpool-grusomheten.. Eg meine, John Arne Riise, seriøst...

Ellers eg e stolt av at du kom deg opp av sengen til to usannsynlig, drepende kjedelige norsk-timer. Det står det respekt av Maria. Håpe du har det fint!

Maria Johansen said...

Takker, men eg vet det liksom... Maria = respekt, eller restecpa om du vil. Ingen sak å få livi te å gå me trøyå, hu sa hu likte det! :) då e duj liverpoolpatriot tenke eg.....

Unknown said...

Hadde det vært meg hadde eg sove meg igjennom norsktimene med god samvittighet og stått opp te SK-timene (kanskje, vel å merke).

Maria Johansen said...

Petter: Eg lærte... neste gang komme eg te å sove meg gjennom norsktimene. Uden tvil!
Ørjan: dette e kje snakk om å lure. Hu bønnfalt meg om å låne an, å ittepå va hu tilåme fornøyd! AMnesty go home seie eg bare! Det e kje mange som kan hjelpe liv jorunn me dette. Det e et selvstendig valg hu har tatt, ferdi me det!

Laila said...

Hei Maria nå har eg funne bloggen din og :-) Enig me deg om olivern som tilbehør på pizza (eller på någe i det heile tatt...)
Heheh litt av et sammentreff: eg ska og ha foredrag om Sigrid Undset neste uke... En veldig inspirerende forfatter må eg sei...(eller ikkje.. eg har ikkje begynt på foredraget ennå...)

Maria Johansen said...

ikkje någe pes å utveksle stoff, vett du! :) hehe! sga senda någe hvis eg finne no i tide.... men det e vel begrensa ka d går ann å finna om hu der... Grabs og arg! du får ha en fine uke! eller me snakkes vel imårå på postagape! ;)

Stine said...

ahh..Maria..eg hadde ein lang samtale me deg..så glømte eg å spør koss du hadde hatt da på skuleturen.. :( Har utrulig lyst te å hørra! Snx i kveld:)
ps!..Hm..like oliven eg..Gresk salat..mmm:)

Thomas Wilhelmsen said...

Jeg pleier å møte Man United tilhengere med at de er sleipe, elendige medgangssupportere, som egentlig ikke har noe klubbfølelse. Men..jeg kan jo ikke si det om United lenger....Siden det nå er Chelsea som får alle supporterne som egentlig bare er ute etter å være vinnere, enn noe annet...Veeel....Morsom blogg har du uansett :)

Anonymous said...

Very nice site! »