Sunday, April 16, 2006

God påske jenter og gutter!

E det ein ting eg ikkje lige, så e det kritikk for min labre bloggeoppdatering! Å når enkelte (ska jo kje nevne navn) komme te meg å berette at de heilt slutte å gå innom bloggen på grunn av dette, syns eg dette e veldigskuffandes basert. Då må eg nesten bare vær beklagelighetsorintert og heller sikte mot en muntermangsomhetsblogg.

Så ja, ka e det å fortelle? eg har nå klart meg på egne bein i en uke å to dager. Livi, min sambi, har stokke oversjøs me en "aen". Dompa te fordel for ein trønder, nei det kjenne eg ingen plass!!!!!

Eg drukne sorgene å ser heller framover! Imårå den dag e det altså fusste sjikkelige hjemmakamp, å for min del - årets fusste! :) kan godt sei eg gler meg, ja! Me ska på hjemmakamp, for viking spele hjemmakamp! Ein kan gjerna spør seg: "Blir det tab eller seier? det blir sjikkelige greier du kan forventa å se." Eg har troen jaffal. Full visshet om noe en ikke ser. Auda.

Kort oppsummering av høydepunkter så langt i påskeferien min:
-Tur rundt stokkavannet - sammen me karin. Vet kje om det va selve turen eller eplemosten ittepå som gir de gode minnene, men koshli va det! :)
-Tivoli - sammen me leifi. Sjøl om det endte me at begge blei grønne å kvalme, e det verdt å notere seg som et høydepunkt.
-spist boller i caravellen med dave mattehws band i cd-spilleren - sammen me siri. Ikkje vits i å sei mer der. Fabelaktig!
-Kubbespillet på domkirkeplassen i tolv-ett tiden om kvelden - sammen me ørjan, tarjei, leifi og kjetil. Nederlag me tap, men like fullt et høydepunkt.
-Sitte i bakgården på teamhuset, i solen - sammen me margrete. Minneverdig.

Så sånn e det... å kubbespilling, for de som ikkje vet det, ser sånn ut i dagslys:

12 comments:

MAGGI said...

Hæ, kan dette ver rektigt du...? ein oppdatering fra maria? må bare sei ein ting

eg takkar

det va ikkje særlig skuffandes basert nei. eg takkar.

me hadde d digg i den bakgården ja, herligheden. men kvadrat va og kjekt, når me såg thomas dybdahl. tihi.

kubbespel e forresten kjekt, kanskje me ska spille det eingang. på lag selvfølgelig, e der ein eg ikkje lige å konkurrere mot, så e d maria!! hehe. :)

gla i ræ

Sveinung said...

kubbespel... :) Det minte meg om sommeren... glede meg for å sei det på det på den måden!

Ole Severin said...

Du!! Hvis du våge å kalle meg en trønder en gang te.. så komme der å skje ting som du aldri ville drømt at eg kan gjør...

Bruce Lee forever!!

Lisa-Maria said...

Awww, the horres out som om u har hatt det fun i vacationen!
Hm...kubbespill har I aldri were borti i, nei! Det saag bizarrre out, men checktt out.

(UAAEE! Check den norsken min naa!
I e no ein smule spraakforvirra jah. Fransk, engelsk, norsk, tungetale.... "rister paa hodet i stum fortvilelse"

I comme t aa snakka verre enn ein oslosk personne som prove aa snakka stavangersk....

fytti shittan

Maria Johansen said...

aoutch, Lisa MAria, aoutch!! sinnsykt fælt! Det e jo nesten så du må komme deg på integreringskurs... det va heilt forferdelig å lesa! hehe, men me får be for deg :P haha, løgnas!

Maggi, ka meinte du me "på lag"??? eg E KJE DÅRLI TABAR!!!!

å særiøst tr.. eg meine ole, daaah, eg e SÅ ikkje redde! pøh!

Maria Johansen said...

Æsj, verste eg vett det! medgangs! "forrige kamp va drid, gidde jaffal kje gå på neste kamp. E sikkert liga dårlige." syns eg høre stemmen din inni hode mitt. frysninger!


......men, ja, kampen va sinnsykt drid. An va det.

Monica said...

Jammen va det koselig å snakke med deg i påsken (ikkje notert som et høydepunkt ser eg...hmmm) dumt eg ikkje fikk komt meg på kamp...men men nye muligheter melde seg...lørdag Viking FK-IK start...Viss ikkje Viking vinne snart melde eg meg inn i Brann-bataljonen...EG KØDDA, EG KØDDA...Aldri om eg ska hee på "Bergens stolthet"

Maria Johansen said...

ey kult! ja, nye sjangser melde seg, rektikt det! ska du på kampen då? då treffes me kanskje!?
det va såklart et høydepunkt! absolutt!

Frk. Tjoms said...

har aldri forstått d der kubbespele...men va d ikkje vikingane som fant d opp?

Torill said...

Heisann!
Så hygelig at du hadde kommentert på bloggen min :D Tror jeg husker hvem du var... Hehe!

Men jeg tror nok jeg kommer på møte i IMI igjen, så da prates vi nok!
Hej så lenge!

Anonymous said...

Maria då, nå e det på tide me ein oppdatering!
Karin

Anonymous said...

best regards, nice info » » »