Sunday, December 31, 2006

Googling

Ganske artig i grunnen det... google navnet sitt på bilder. Her e någen artige ting som kom opp når eg søkte på Maria Johansen:
Kan neimen ikkje huske at eg har stilt opp me noen badeball i no fotosession...

va det sånn eg såg ut me lugg, ja?













Æsj! så ekkelt at dette ekle dyret kom opp under mitt navn. KVALMT!














Sant nok. Har alltid dreve litt me hest på si.













Kanskje e dette meg om en del år?! kanskje ikkje...
Nå e eg jaffal mer som dette her. Halvtrøtt me koffein i blodet, natt til 1.januar 2007.

12 comments:

Stine said...

hehe:) morsomt.. Kanskje eg ska begynna å kalla deg maria-badeball:)

håpe alt e vel på BIG.. Be blessed

sorgenfrigate said...

ååååå.....!!! hehehehehe. dette va det løgneste eg har sett på leeenge!
også den hunden då... aoo! liten burn på deg der ja!
hey! eg e glad i deg då;-)

Anonymous said...

Hehe..du kan spøke du, Maria! Må si at dette klart er årets beste blog:) sjøl om vi såvidt har starta året..

Unknown said...

Den hunden har veldig lik hårfarge som deg, då...

Ingelin=) said...

hehehehe...

du er tidi du Maria!!!

sorry eg har vært litt fraværende.. husker ikkje om eg svarte på mld din engang.
news- slutta Acta, er i Bergen..
men tenker ofte på deg
- du er FREAKIN morsom!!
goklem..

Betty-Kristin said...

hehe,veldig vittig.....veeeldig gla´smooouth...;)
Kjempe herlig å treffe deg på impuls, og se at du har det så bra,ingen ting er bedre enn det! gla i deg!

kjetil said...

Du bør stille opp i badeball oftere. Da blir det fest på BIG!

Marianne said...

Ha ha....du er morsom:)

margrete said...

Du er bare så vanvittig morsom, maria, digger deg!! er livet bra i grimstad?! håper det..

sorgenfrigate said...

flott! ;)

Sveinung said...

tikken. Sjekk min blog

Anonymous said...

Les hele bloggen, ganske bra