Wednesday, May 24, 2006

Bare ein aldri så liten oppdaterring... :) eg e i Grimstad nå eg, folkens!! e kje det sprøtt, så vet ikkje eg. Eg va nemlig så impulsiv, som eg aldri tror eg har vært før, igår. Klokken kvart på ni stod eg opp for å gå på skolen. Kl kvart over ni va det bestemt at eg sko reise te Grimstad om en time. Heilt sinnsykt!! Men for all del en positiv erfaring å ta med seg, og eg kan attpåte skryte av at eg e IMPULSIV!!! jihuu! Heile greiå e jo at eg besøke siri å leifi på Bibelskolen i Grimstad då. Ørjan sko kjøre ner, så eg fekk sitte på! :) Immer schön å ver her, sjøl om eg ikkje ska gå her te neste år, for de som ennå ikkje har fått me seg det.


Bare så dåkk vet det, faste(?), nydelige, wünderbahre lesere: så kom eg opp i spansk skriftlig eksamen. Neste fredag brake det laus!!! Cuanta cuestan tus pantalones??? (skreiv sikkert feil og... off.)

14 comments:

Marit said...

hehe, ja amen! da rotter vi oss sammen og ber!!!

Sveinung said...

Ska sei :) Lykke te me æchzsham1 då jaffal! hehe... den va fæle

Maria Johansen said...

den va kje så aller værst, nei! iiik!

Lisa-Maria said...

Lykke t! spansk du gitt....ska sei du tar av, Maria ;oP

MAGGI said...

vamos a la playa senjor me gusto? huske når eg sa d t han mannen i grand canaria? hehe. han blei litt satt ut tror eg:)
"x-la det skje"
det va en rebus. greie du å løsan? best det, ellers e du kje så veldig kristen. hehe.

Anonymous said...

lykket me spansken! d går sikkert knall bra!!!
fra astrid

Nils said...

Lykke te og hei hei og hå. Det kommer til å gå bra!

hei og hå!

Marit said...

hei og hå hva gjør maria nå?:)

Unknown said...

Hei og hå! Eksamen i det blå
Tippe du lengte te Grimstad nå

sorgenfrigate said...

å-hå, å-hei
spansk er på vei
maria liker ikke å rime
for hu ta det en time!

Frk. Tjoms said...

kor nå du har tenkt dG:P viss du ikkje ska t big?? Ska'kje ver lett å hålla styr på så impulsive kvinnfålk som dg1
;):P klemmer

Anonymous said...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»

Anonymous said...

best regards, nice info »

Anonymous said...

Ja, sannsynligvis sa det er