Monday, June 05, 2006

Vamos a la playa!

Vamos a la playa señor, me gusto. No tengo ningun bañador. Por SIEMPRE!!! :) hehe. Joda, klart me ska på stranden. Maria imponere nemlig nok en gang med å være impulsiv! Denne gangen va det te et -om mulig- mer eksotisk sted enn forrige gang, nemlig Spania. For de som ikkje vet det har eg bodd et år her nede i Spania for noen år siden, så det e egentlig aller mest for å besøke gamle trakter. Å såklart foreldrene mine som jo allerede har vært her i halvaen måned.

Har knapt vært her i et døgn, men kjenne at "slappav" moduset ikkje va særlig vanskelig å komme inn i. Igår la eg ved fellesbassenget vårt då det plutselig slo meg kor blåkvit eg va.... :-S Tippe spanjolene ikkje tror det finns sol i Norge itte min hudfremvisning. Jaja, deilig va det jaffal. Seinere på kvelden dro me på -harry som me e- stam-pizzaresturanten vår "Pizza 4 u". Då ville mor at eg sko vise fram mine spanskkunster, som hu nok har en oppfatning av at eg kan mer enn eg kan... Likevel va det artig å se kordan eg personlig har gjort framskritt.

Nå e eg på kirkesenteret. Det e liksom sånn menighetsstenter-aktig. Høre te sjømannskirken i alicante. Nydelig plass! men som tidligere nevnt, vamosa a la playa!!!! :) :) Her e stranden eg nå ska te:

17 comments:

Lisa-Maria said...

Saa flott!!! Naa blei eg glad for deg!!! Det e vel ingenting herligare enn aa ta turen ned t varme trakter itte eksamenskav ;oP Nyt d!!!!

sorgenfrigate said...

det høres vannvittig digg ut! but as you know...så starte vm snart..og du e ikkje her med oss når det begynne. hjelpe og trøste!

kos deg på markedet på torsdag. hils marit og jarl.

Unknown said...

Hørtes nice ut. Men ka med muntlig eksamen? Har du smiska med rektor..?

HMM said...

Ahh, Spania er tingen! Har vært der og vil tilbake dit! Have fun!!
Sånn PS. skakke du snart opp i muntlig?
Klem

Maria Johansen said...

Mas, mas om jalla muntlig. Komme jo hjem te det, "mamma". :) Å dessuten orka eg kje marked i la vila, holde me altea og alfaz liksom. VM me eller uten dåkker, sie bare eg.... :P norsk tv VM og Jack Beuer seie bare eg! :) wohoo!

Anonymous said...

Aa, hoertes herligt ud!
Kjekt aa lesa det du skrive maria!

klem mona

Susanne said...

Å hørres kjempe kjekt ut, eg og vil (ikkje lenge t eg ska t Kreta nå då!:)

Maria Johansen said...

thnx Anonymous! Såg den kom fra hjertet! trenge litt oppmuntringer fra den kanten. keep on the good work du og! :)

MAGGI said...

jeg liker bloggen din. den er pen og interessant.

Frk. Tjoms said...

espannjåll? si!! kommontejamas? mejama Marianne:D ahhh! si! kallida, frido, espose åg esposa! mine spanskkunskaper oppsumert! kort men godt!

Sveinung said...

ka e affiliate uanz?

Marit said...

heldiggris sier bare jeg......................... :D du får kose seg

Anonymous said...

spania jah... d e någen så har d

Unknown said...

uno aqua minerale naturale con gas :) Hacienda del sol

Maria Johansen said...

muy bien,pedro! (petter = pedro på spansk!) får ha deg me som tolk neste gang! :) men du kan jo mer spansk enn det: Real Madrid, Valencia, cerveza, sin gas, coca cola, hamurguesa..... jajajaja, det du trenge liksom!

Elisa said...

Som datter av den tidligere spansk læreren din, e eg veldig stolt øve dine spansk kunskaper (og eg tror du e flinkere enn d til og med morå di vett om..) D virke som om du bodde rett med solgården, altså Villa Joysa? I alle fall ikkje langt unna.. Håpe me treffes ein dag, og tar ein kopp kaffi.. ;) snakkes beib og ikkje minst: Gud velsigna deg!

Anonymous said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP »