Monday, March 19, 2007

ai, ai, ai...

kjenne FÆKTISK at eg e skeptisk te å bli gjentikka, Pettår. Men eg ska hoste opp to te, det får holda. Åsså kan eg tikke nogen te. Då sko det vær i orden, eller ka?!

1. Det kile i øyra mitt når eg spise mat eg har gleda meg te å spisa. Forutsetningen e såklart at eg e solten.

2. Eg e sinnsykt svak for telefon-/gateselgere. Eg like å tro at det e de som e dyktige, men egentlig e det bare eg som e stokk dum og bide så sinnsykt på. Ein gang sa eg ja te Rogalands Avis abonement. (All ære te angrefrist!!)

De tri eg tikke e Lisa Maria, Stine og Pettår. Eg ska tikke pettår te eg dør!

9 comments:

Lisa-Maria said...

Hahaha! Du e kul :P

sorgenfrigate said...

det kile ikkje i øret ditt når me ska ha fisk...som f.eks. i dag.... men eg tror det kile i øret ditt når noen sie grandi, brownie-deig, mc donalds, og sist men ikkje minst smash;) hihi. du e skøyen! går det fint med oppgaven? eg har litt lett for å spore av; skrive blogg, eller chatte med robert og anders som óg har lett for å spore av... mhm. så vett du det. snart ska me hoppe strikk. helst trikanten, eller fix-mix-rabarbra-trix. e du med?

Unknown said...

Bare glem det, Marry. Du kan kje tikke meg igjen uten å ha någen grunn. Du begikk et regelbrudd. Derfor re-tikka eg deg. Det nytte ikkje å bare tikke meg for å ver irriterende. For å sei det rett ut: Du e på tynn is! Oppriktigt talt!

Ingelin=) said...
This comment has been removed by the author.
Ingelin=) said...

Eg lese tre setninger, og begynner å savne humoren din veldig. sitter og ler for meg sjøl faktisk..

Håper det er ålreit å være deg for tida, og at det er god stemning!!!

ps. noe skal du ha.. du har smittet meg dødelig mye med FREAKIN` utsagnet ditt.. får det ikkje utav systemet..

sorgenfrigate said...

eg syns ikkje du e så veldig delende i dette hjørnet ditt lengre eg...

kjetil said...

mohaha

sorgenfrigate said...

her va det dødt!

Maria Johansen said...

jajaja... tar hintet. Ska ta meg ein liden bloggings snart. :) stay strong. men kjenne eg har mussta alle leserne uansett. :P