Wednesday, August 22, 2007

Velkommen tilbake

Håper noen av de mest beinharde fansene henger med fremdeles.. Tenkte jeg skulle benytte anledningen til å nevne hva jeg skal ta meg til i høst. Det har seg nemlig slik at idet vi begynner å planlegge året 07/08 er tiden inne for at jeg skal være ettåring. Selv om de fleste helt sikkert tror at Maria -som Nikodemus måtte bli- ble født på ny for ett år siden, er altså dette ikke tilfellet. Det at Maria skal være ettåring innebærer å jobbe ett år i Klepp menighet med konfirmantarbeid, ungdomsarbeid og som begravelseskonsulent. Tro det eller ei: jeg skal faktisk BO på Klepp. På Klepp stasjon for å være mer nøyaktig. Så skulle du gå, sykle eller kjøre traktor i området, er det bare å ta kontakt, så fikser jeg kaffe. :)

Team har blitt utrolig in i det siste. Alt skal oppfinnes, arbeides med og utføres i team. I praksis skal jeg jobbe alene som 20-åring i Klepp kyrkjelyd, men det klinger bedre å være en del av et team. Dette var grunnlaget for at et team med tre medlemmer skulle danne et team av og med ettåringer. Så la meg presantere Team Jæren:


f.v Maria Johansen - Klepp, Ralph Frogner - Bogafjell og Erlend E. Pettersen - Ålgård.

P.S. Siden jeg var i det spøkefulle hjørnet la jeg inn en liten "sort kamel" i teksten. Hint: en av arbeidsoppgavene som ettåring er ukorrekte.

11 comments:

Anonymous said...

Eg liker Maria i det spøkefulle hjørnet. :) Du er faktisk blant de som kan få meg til å le hjertelig over nettet! Med andre ord: eg DIGGER humoren din! Kjempe masse lykke til med alt i nord! Klem, Miriam

Fredrik K said...

hm, eg klare ikkje å finna kamelen, alle tri tingene e noge eg føle meg ganske sikker på at du ska driva med...

Unknown said...

Ka med team fjøslukt, team kudrit eller team kraftfor? E de allerede opptatt eller?

Unknown said...

Hvis du ikkje blei for fornærma håpe eg du byr på kaffi likevel hvis eg skulle finne på å dumpe innom eller någe?

Maria Johansen said...

makan petter! du e frekke! "(...) men Guds nådes gave er evig liv." så nåde ska du få her og. Ska ikkje trekke frem det som komme før men-et. :)

må nesten sei eg savna deg litt på BiG petter. Må nesten sei det, ja! :) 25 års jubileum og åpningshelg og greier.

Miriam: du varme mitt hjerte. :) med mer enn bare ord. Du e så goe, og du vet eg digge deg. Lykke te me ditt litt lenger nede. ;)

Kruni: fordi du tenke eg kunne passt som begravelseskonsulent?! i-aotch!

Helinor said...

Hei Maria:) Jaja du kom t klepp du og t slutt:) Bur her ute fremdeles eg:) Lykke t i klepps mange menigheter, der er nok å ta av!!! Stikk innom stasjonen en gang;)ehh vist eg e der då... ehhh.. ska sjå me sjåast ein gang!!!

sorgenfrigate said...

hehe. viss du e begravelseskonsulent, så kan du like gjerne komme å jobbe i begravelsesbyrået som ligge cirka midt mellom oss og leifi og ørjan og de.
kjekt at du blomstre på skrivefronten på eg sei! det e jo nesten som du har flytta utenlands, så det e best du fortelle oss ka som skjer!!

Sveinung said...

Hallo! Såg du hadde kommentert nesten kver blogg eg besøkte, så då va det ikkje någen stor overraskelse at du hadde oppdatert bloggen egentlig, men alligavel... Alt fint på klepp? Du har skje blitt, klepptoman ennå? (hirr, hirr)

Snakes on a plane

Anonymous said...

World Of Warcraft gold for cheap
wow power leveling,
wow gold,
wow gold,
wow power leveling,
wow power leveling,
world of warcraft power leveling,
wow power leveling,
cheap wow gold,
cheap wow gold,
maternity clothes,
wedding dresses,
jewelry store,
wow gold,
world of warcraft power leveling
World Of Warcraft gold,
ffxi gil,
wow account,
world of warcraft power leveling,
buy wow gold,
wow gold,
Cheap WoW Gold,
wow gold,
Cheap WoW Gold,
wow power leveling
world of warcraft gold,
wow gold,
evening gowns,
wedding gowns,
prom gowns,
bridal gowns,
oil purifier,
wedding dresses,
World Of Warcraft gold
wow gold,
wow gold,
wow gold,
wow gold,
wow power level,
wow power level,
wow power level,
wow power level,
wow gold,
wow gold,
wow gold,
wow po,
wow or,
wow po,
world of warcraft gold,
cheap world of warcraft gold,
warcraft gold,
world of warcraft gold,
cheap world of warcraft gold,
warcraft gold,buy cheap World Of Warcraft gold
Maple Story mesos,
MapleStory mesos,
ms mesos,
mesos,
SilkRoad Gold,
SRO Gold,
SilkRoad Online Gold,
eq2 plat,
eq2 gold,
eq2 Platinum,
EverQuest 2 Platinum,
EverQuest 2 gold,
EverQuest 2 plat,
lotro gold,
lotr gold,
Lord of the Rings online Gold,
wow powerleveling,
wow powerleveling,
wow powerleveling,
wow powerleveling,world of warcraft power leveling
ffxi gil,ffxi gil,ffxi gil,ffxi gil,final fantasy xi gil,final fantasy xi gil,final fantasy xi gil,final fantasy xi gil,world of warcraft gold,cheap world of warcraft gold,warcraft gold,world of warcraft gold,cheap world of warcraft gold,warcraft gold,guildwars gold,guildwars gold,guild wars gold,guild wars gold,lotro gold,lotro gold,lotr gold,lotr gold,maplestory mesos,maplestory mesos,maplestory mesos,maplestory mesos, maple story mesos,maple story mesos,maple story mesos,maple story mesos,
f3n6t7km

Unknown said...

wedding dress, we have a professional factory to make wedding dresses for you with cheap price and best quality. In our factory ,all dresses are hand-made,you could tell us your sizes so that we could made the dresses best fit for you!

Anonymous said...

dating pda http://loveepicentre.com/faq/ poltava woman dating
online dating for occultists [url=http://loveepicentre.com/success_stories/]spanish dating culture[/url] european goth dating
speed dating professionals only houston tx [url=http://loveepicentre.com/articles/]hiker dating[/url] hong kong friends dating soul mates [url=http://loveepicentre.com/user/katemike/]katemike[/url] who is the entertainer dating