Saturday, September 22, 2007

what´s up in the hood?!

Karsten Kateket, min sjef, har satt et nytt ord for kunngjøringer på ungdomsgudstjenester; "what´s up in the hood". Men denne gangen e det bare et navn på en post der eg ska fortelle what´s up with marayah!


Eg har lært noe nytt! Eg velge ihvertfall å tro eg har det. Og det glede eg meg over! :) To ganger på rad har eg greid å få fyr i peisen! (Eg brukte ikkje tennvæske, selv om eg i ettertid må si det hadde vært en veldig god idé.) Eg gjorde det: Uten hjelp. Heilt aleina. Og det brant i mange timer.

Eg lagte sjikkelig middag på hybelen min. :) Kjøtt, saus og grønnsaker?! det kalle eg BESTÅTT!


"Storebror macelsker" og meg lekte oss en gang med kameraet mens me snakte med mor på telefonen. DET va en heftig utfordring! hehe!


1 comment:

sorgenfrigate said...

fine kopper.
nais middag.
kul bror.
fin mor.