Thursday, October 19, 2006

Endring i planene...

...Fra i"nvestering i livet" te "avklaring og utrustning". hehe, som noen av dåkker nå kanskje vet, har det skjedd en liten endring i planene. Eg begynte jo som kjent på Acta i høst, men nå har eg bestemt meg for å bytta. hm? Ka seie du? Får du sånn "dei sha wu" sa du? har nok bytta litt før, ja, men eg kjenne på at dette e veldig riktig. Eg ska altså gå på Bibelskolen i Grimstad fra og med neste mandag ca... Eg glede meg masse, men galgrue meg og te tider... skummelt å komme inn midt i året liksom. Eg har virkelig tro på at eg gjør det rette då, sjøl om det ikkje går smertefritt følelsesmessig. Itte masse, masse tenking, being, og samtaler med ulike mennesker som kjenne meg godt, har eg komt fram te at eg nok har best av å komme meg litt vekk å sånn...

Sånn ellers. hehe, huske det va någe eg dreiv å sa heile tiden før te nogen. Vet kje om eg har så mye liv ellers... hehe. Shawama og Surfe in e heftig besøkt av meg de siste par ukene. "Sko gjerne hatt, HHatt... hatt en hatt...." Artiarti. hadde en kjekk høstferie jaffal. :) Her er forøvrig en annen kar som ikke passer hatt:



Yepsi, depsi. Eg glede meg jaffal te å bytte ut Kebab me Snadderloff for en periode. (For de som ikkje vet det e snadderloff nasjonalretten i Grimstad.) Neste lørdag eller søndag færre eg av gårde, så eg har fremdeles halvaen uke igjen nesten. :) Eg må jo såklart få sagt et offentlig takk for meg te Acta. Utrolig kjekt å bli kjent me dåkker. Gonna mizz u guyz! :)

13 comments:

Ane said...

ikke noe mer acta.. men... men...*snufs*

jaja, får vel besøke deg når jeg er hjemme på ferie da....

er blitt utrolig glad i deg! kommer til å savne deg en masse! stor klem fra ane!

Lisa-Maria said...

ka?!!!!??!! Flytte du???!!!! :O Hadde du ikkje tenkt å sei ifra?? Kati skjedde dette?? Wwwooow, dette kom som ett sjokk!! Jammen hallo! Då må me jo henga på torsdag!!! Kvalitetstid i turbofart!
Men det e viktig å følga sitt eget hjerta! Eg e stolt av deg!!.......... Men du kødde ikkje??! E eg liksom ikkje den som alle ler av nå pga eg går på spøken liksom??

Uansett, hvis du ska reisa...eg komme t å savna deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*snufs*

Unknown said...

Allright! Velkommen te Grimstad :)

Frk. Tjoms said...

Gratla m avgjørelsen! då blei d Big t slutt på dg åg :P kjekt får dg men kjipt får oss! komme t å savna dg kjempemasse!
*snufs*

sorgenfrigate said...

*znufs* ;)

Maria Johansen said...

takk, takk te alle i hopan! :) hyggelig... komme vel te å savne dåkk og når alt komme te alt..... :P

Andrea said...

Så kjekt når ting ordne seg Maria! Du e ei heilt super jenta, og eg e utrolig stolt over at du valgt å gjør d du kjennte va rett, sjøl om d ikkje va minste motstands vei.... håpe du komme på konserten vår når me drar på turne me koret neste helg!!!!!

Marit said...

det er dumt du slutter på acta og i puls. men lykke til i grimstad! hils min kule fetter :)

Sveinung said...

Planer e jo forsåvet te for å forandras?

Maria Johansen said...

det e rektigt du! :) shabæng! Eg seie/synge bare: here we come!!! wooo!

Anonymous said...

Konge Maria... men husk å komme inn til Oslo å klage når du e lei av Grimstad.... Sorry drittkommentar... bra valg. go for it....

Maria Johansen said...

ååh, så hyggelig. Syns det va en koselig komentar eg. :) ska absolutt komme inn te oslo å klage. Klagern i egen person, det e mæ! ;)

Solveig said...

Du må kose deg MASSE i grimstad! Også e det ikkje så langt t meg! Bare kom på besøk... du og petter kan ta dåkk en tur :) Gud velsigne deg Maria!

Eg e sååååååååå
>-----------('.')-----------<
gla i deg vennen!

Stor klem fra Solveig