Thursday, October 12, 2006

MOBILMANGEL!!

Eg e ikkje lenger å nå på mobil folkens!! eg vet dette e et litt tåpelig sted å annonsere det på - eg har tross alt ikkje oppdatert på en stund før forrige post - men når en krise slår inn må alle midler tas i bruk. Grunnen te at eg ikkje kan nås, e forsåvidt litt dumblond, men det e bare sånn det må vær når eg e Maria, og Maria e relativt korttenkt.

Tenkte eg sko gjør som min gode venn gjorde i sommer: opplyse om alternative "få tak i meg"-måter. Eg kan nås på hjemtelefon (hvis eg e hjemme): 51556986, mail: m_johansen_@hotmail.com, Mosvangen (hvis du e veldig heldig, men her e eg svært lite frem te søndag 15. oktober...) eller du kan finne meg på Ark bokhandel på Kilden, ELLER Korporalstubben 9 (NEI!! ikkje kolerabistappen 9). Og såklart via PM på smootown!! :P

Benytter sjansen til å reklamere for en veldig arti film!! :)


Hasta la vista people!!!

2 comments:

Sveinung said...

du glemme jo russ.no! :)

Maria Johansen said...

HYSJ!! kan liksom ikkje publisere det. Då kan eg jo bli sletta fra heile russ.no